The Cure - Friday I'm In Love 中英文歌詞翻譯

和這群人在一起總是能一掃一整週生活的煩悶。要説真的有在信仰上得到很大的進步嗎?這個嗎...或許吧,但得到最多的莫過於每次聚會完吃過多零食得到的體脂肪,還有會降低人智商的傳染病,不知道在笑什麽,但就是很好笑。

「接下來我們...」

「吃點心! 吃點心!」

「可以讓我把話説完嗎?」

「你們是有什麽毛病?」


「哈哈哈哈哈...」

「或許是聖靈充滿吧?」

The Cure - Friday I'm In Love 中英文歌詞翻譯



I don't care if Monday's blue
我不
在乎星期一的憂鬱

Tuesday's gray and Wednesday too
因為星期二星期三也一樣灰暗

Thursday I don't care about you
星期四裝作不在乎你們

It's Friday I'm in love
星期五,我感受到滿滿的愛

Monday you can fall apart
星期一大崩潰

Tuesday Wednesday break my heart
星期二星期三心已死



Oh, Thursday doesn't even start
星期四還活著嗎?

It's Friday I'm in love
星期五,我沉浸在愛裡

Saturday wait
星期六耐心等待


And Sunday always comes too late
星期日稍縱即逝

But Friday never hesitate
但星期五總是來得剛剛好

I don't care if Monday's black
我不在乎星期一的黯淡

Tuesday, Wednesday heart attack
星期二星期三快中風

Thursday never looking back
星期四不再回頭看


It's Friday I'm in love
星期五,我沉浸在愛裡

Monday you can hold your head
星期一你還能故作堅強

Tuesday, Wednesday stay in bed
星期二星期三只想賴在床上

Or Thursday watch the walls instead
星期四只能面壁發怔

It's Friday I'm in love
星期五,我沉浸在愛裡

Saturday wait
星期六耐心等待

And Sunday always comes too late
星期天稍縱即逝

But Friday never hesitate
但星期五總是來得剛剛好

Dressed up to the eyes
打扮得光鮮亮麗

It's a wonderful surprise
讓人差點認不出來

To see your shoes and your spirits rise
整個人都煥然一新

Throwing out your frown
終於展開了笑顏

And just smiling at the sound
無意義的聲響也令人發笑

And as sleek as a shriek
尖叫聲也如此動人

Spinning round and round
瘋狂的繞著圈

Always take a big bite
不顧形象的大吃一波


It's such a gorgeous sight
何等幸福的樣子

To see you in the middle of the night
在午夜見到你們

You can never get enough
永遠都不能滿足

Enough of this stuff
滿足於這喜樂

It's Friday
星期五

I'm in love
我沉浸在愛裡

I don't care if Monday's blue
我不在乎星期一的憂鬱

Tuesday's gray and Wednesday too
因為星期二星期三也一樣灰暗


Thursday I don't care about you
星期四裝作不在乎你們


It's Friday I'm in love
星期五,我感受到滿滿的愛

Monday you can fall apart
星期一大崩潰

Tuesday, Wednesday break my heart
星期二星期三心已死

Thursday doesn't even start
星期四還活著嗎?


It's Friday I'm in love
星期五,我沉浸在愛裡

留言

張貼留言

熱門文章