Kath Bloom - Come Here 中英文歌詞翻譯


人生三大錯覺:手機震動、我能反殺、她喜歡我

-------------------------------------------------------------------------

「這樣感覺很像把鍋甩到我身上,我誤導他一樣。

「我問他怎麽會覺得有機會,他説妳會主動找他聊天。

「聊天到底 有怎樣嗎⋯⋯

「男生就是笨,男生沒那麼聰明。

「荒謬至極,你有這麼不聰明嗎?

「我喔,我也一樣笨吧。


Kath Bloom - Come Here 中英文歌詞翻譯



There's wind that blows in from the north.
有一陣風從北方吹來

And it says that loving takes this course.
它說愛情來了

Come here. Come here.
來這 來這

No I'm not impossible to touch I have never wanted you so much.
我并非難以觸碰 我期待你的出現

Come here. Come here.
來這 來這

Have I never laid down by your side.
我從未依靠在你身旁

Baby, let's forget about this pride.
讓我們放下矜持吧

Come here. Come here.
來這 來這

Well I'm in no hurry. Don't have to run away this time.
我并不着急 別被我嚇跑了

I know you're timid.
我知道你的擔憂

But it's gonna be all right this time.
但這次你不用擔心





留言

熱門文章